Opinionsblogg

Du är så sorglig Martin K Lindén

Främst ratar jag Nyheter24 som valde att publicera din skit.

 

Också att du vid 32 års ålder har behov av att tala så fruktansvärt illa om en ensam person. Vad är det som driver dig?

 

Vad han kommer ifrån, och vad han tidigare har gjort betyder inte att han aldrig kan få må bättre. Du tar det ifrån honom. Du missunnar honom.

 

Det här är bland det elakaste jag har läst – och till vilken nytta? Det är ingen samhällsdebatt du skapar nu. Bara hat. Om man når ut till en stor publik har man ett ansvar.

 

En resonabel person hade skrivit om ’fenomenet’ YouTubers – och i så fall kritiserat en hel grupp. Nu idiotförklarar du visserligen en halv miljon svenskar istället. Att du tycker han är talanglös är också skrattretande. Du bekräftar själv att över en halv miljon svenskar följer honom gladeligen. Någon jävla talang besitter han ju uppenbarligen?

 

Han fångar över en halv miljon svenskars intresse – något du förmodligen själv vill?

 

Varför missunnar du Jockiboi att göra om och göra rätt? Känner du samma sak för alla människor och deras framgångar?

 

Jävla as. 

 

 

 

 

Kommentarer

#1 - Sandra

Hej Nicole! Fyfan vad jag skrattar åt dina instastories! Jag är så stolt över mitt senaste inlägg, att jag vågat lyfta ämnet kring alkohol/ alkoholfritt. Har du lust får du mer än gärna gå in och kolla och säga vad du tycker/ hur du upplever hetsen kring alkohol och framförallt nu lagom till nyår! http://halsojunkie.se.

#2 - Casus

Hurra!

Kommentera