Opinionsblogg

Snacka inte skit om min fitta

Jag vill svara offentligt på den här arga gömman som läste min artikel ’Det heter jobb för att det är jobbigt att jobba era lata snorungar’ 

Detta passar nämligen in på många andra som kommenterat och uppenbarligen inte läser ordentligt innan ni slår sönder tangeterna med korkade och elaka ord: 

Kul att du heter Fanny dessutom, (slang för fitta på engelska - men det visste du?) För det första ska du inte prata illa om min fitta. Jag vet inte vad det är för fel på din, men jag ÖNSKAR att jag hade kunnat tänka mer med den, jag är helt övertygad om att jag tagit mindre emotionella och mer smarta beslut om jag kunde tänka med min fitta.

 

Men främst undrar jag vad det är du skriker om? Artikeln handlar ju uppenbarligen inte om dig. Du har ju cyklat i regnet på ditt sommarlov i 4 veckor och plockat fiskar. Jag AVGUDAR ju dig! 

 

Jag är ledsen att du lyckades läsa tvärtom? Jag blir också lite nervös över att du ska rösta i valet en dag - hoppas du läser på ordentligt innan. Inte bara för din egen skull! Kram!

 

 

Kommentarer

#1 - Erik

Bra skrivet...ett annat tips till henne är att hon lär sig stava...

#2 - Snickers ice cream

Haha du är bra jävla grov i mun! Fast att tänka mer med fittan känns ju dumt när den helt oprovocerat börjar blöda titt som tätt... Kanske bäst att hitta en man som kan tänka åt dig när när det sker och du ser rött

Kommentera