Opinionsblogg

Men varför vill du veta vilka din snubbe har legat med?

Du borde skita högaktningsfullt i om han har knullat med hela eller bara halva stan. Det viktiga är väl att han är med dig just nu - och inte ligger med alla andra samtidigt?

 

Förra sommaren träffade jag en kille som jag gillade väldigt mycket - vilket jag för en gångs skull erkände för min polare. Då tog hon sig friheten att berätta om hela hans bagage. Så vi träffas inte längre. Jag och min polare alltså - snubben hängde kvar ett bra jävla tag. Men precis som alla sommarkatter så svälter dom ihjäl mot vintern. 

 

Det jag vill komma till är - att min polare tog sig friheten att i princip tala om för mig hur dålig min snubbe var. Det gjorde mig förbannad. Jag vill fan BARA ha information som är till någon nytta, eller om saker som jag faktiskt  kan påverka. Jag vill gärna veta om han ligger med någon samtidigt. DET är matnyttig information. 

 

Men hans jävla bagage ska väl inte JAG behöva släpa på? Det är ju han som får skämmas om vi kliver in på Riche tillsammans och halva styrkan kvinnor i lokalen har knullat med honom. Det skiter väl jag i? Jag har mitt eget bagage att släpa på, och jag är faktiskt jävligt nöjd över att INTE ha legat med majoriteten män i samma lokal. Men det är absolut inget fel om det hade vart så. Alla får göra vad fan de vill så länge man är glad inte gör någon annan ledsen så klart. 

 

Varken du eller din snubbe kan göra någonting åt era bagage. Det gäller givetvis allting, inte bara om sex. Om han inte har våldfört sig sexuellt på någon så behöver du inte veta ett skit om hans tidigare sexuella aktiviteter, Det hjälper ingen av er. Kolla upp och gå framåt istället.

Lägg dina krafter på saker som du faktiskt kan påverka och kontrollera - typ hans bordsskick, hygien och pengar. 

 

 

Kommentarer

#1 - Apan satt i granen

Älskar dig! Gift dig med mig.

#2 - Rebecca

Sååå jäkla sant! Men en själv har tänkt o gjort just de du säger att man inte ska göra.. Men detta fick mig o vakna upp! Grymt bra skrivet!

#3 - Moa Wirdby

Du är helt fantastisk! Hoppas alla som läser fattar det, puss och ha en fin helg <3

Kommentera